Altres pàgines del Consell

consell

CEEB

SP

Adia

La Mar Bella

Can Font Brunyola

ISSO

Formació

Home  /  Formació

La FEEB pretén potenciar la formació de joves que poden convertir-se en monitors esportius. Aquests joves s’identifiquen i seleccionen a través de la xarxa d’entitats de cada barri o bé entre participants de les activitats del programa que mostren un interès especial per iniciar una formació esportiva. La Fundació també busca la forma d’ajudar-los a assumir tasques organitzatives o directives que els permetin crear noves entitats esportives en el cas que no existeixi al seu barri una associació que doni continuïtat a l’activitat iniciada amb el projecte.

Els cursos pertinents per aconseguir aquests objectius i que permeten desenvolupar tasques de responsabilitat tècnica són els següents:

CIATE (Curs d'Iniciació a Tècnic Esportiu):

Requisits:

Majors de 16 anys

Nivell iniciació

50 hores

Reconegut per la Escola Catalana de L’Esport Vincle: http://esports.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/ece_2/c-ambit_formatiu/voluntariat/

Propera edició: sense data

Programa de responsabilitat personal i social

El “Programa de responsabilitat personal i social” (*PRPS) és un model educatiu que promou l’aprenentatge de comportaments determinats (like skills) i el desenvolupament de joves amb un alt risc d’exclusió social. Aquest model va ser creat a l’inici de la dècada dels anys 70 per Donald Hellison, un professor d’Educació Física de la Universitat d’Illinois (Chicago). En el cas de Barcelona, més concretament de la Fundació, el PRPS és un instrument per transmetre contextos de pobresa i exclusió social mitjançant l’activitat física. Aquest plantejament és pedagògic i pretén generar actituds, hàbits i valors tant socials com a personals. Tot això incideix positivament en la integració dels joves recentment arribats i en la conservació de les seves pròpies arrels culturals mitjançant la comprensió i el respecte.

Mòduls específics

Els tècnics esportius de la fundació identifiquen els aspectes més febles dels monitors i monitores i programen una sessió de 4 o 5 hores aproximadament per oferir recursos específics que els permeti millorar la seva tasca com a monitors al mateix temps que s’incrementa la qualitat de l’activitat.

Formació en planificació del curs

Formació en gestió de conflictes

Formació en recursos i dinàmiques

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, faci clic a l'enllaç per a més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies